polymeerdispersies op waterbasis - RUICO

Update: RUICO is een Chinese leider in speciale polymeerdispersies op waterbasis voor kleefstoffen en coatings. On...
Summary:26-11-2020

Onze strategie is om onze klanten milieuvriendelijke producten aan te bieden die hen zullen helpen hun lokale en wereldwijde verantwoordelijkheden na te komen, met behoud van hoogwaardige producten.

Onze focus is om onze klanten continu producten en oplossingen met toegevoegde waarde te bieden die hen in de voorhoede van hun vakgebied plaatsen op het gebied van innovatie, prestaties en marktflexibiliteit.

Om deze doelen te bereiken, bestaan ​​we uit een team van technische, markt-, productie- en logistieke experts, dat klanttevredenheid nastreeft, gebaseerd op een langdurige samenwerking gebaseerd op vertrouwen en voortdurende ontwikkeling.

Lamineerlijm voor flexibele verpakkingen

Op water gebaseerde acryldispersies worden gebruikt voor droog en nat lamineren om filmcomplexen te maken voor de flexibele verpakkingsindustrie, zoals papier / aluminium, polyethyleen / papier, OPP / papier. Een goede temperatuur-, vochtigheids- en chemische bestendigheid zijn vereist. Onze producten voldoen ook aan FDA 175.105 en XXXV ½ BfR-goedkeuringseisen. Typische toepassingen zijn snackverpakkingen, medische en cosmetische sachets.

Wij bieden de interieurverfindustrie styreenacryl-dispersies met een laag VOS-gehalte om acrylverf en verven te maken met silicaat, terpolimeeremulsies op basis van vinylacetaat en maleïnezuurester, speciaal aanbevolen voor APEO-vrije, gesatineerde tot hoogglans verven.

Acryldispersies voor interieurverven

Aquapolymer heeft styreenacryl-emulsies met uitstekende alkalibestendigheid, lage VOS, goede compatibiliteit met vulstoffen en wordt meestal gebruikt in silicaatverven.

Acryldispersies voor buitenverven

Aquapolymer heeft ook pure acrylemulsies die worden gebruikt voor de productie van buitenverven, flexibele coatings en houtverven.

Voor meer technische informatie kunt u contact opnemen met:

Jonge Yao

姚勇勇 (Meneer)

Marketing ontwikkelingsmanager

Zhejiang Ruico Advanced Materials Co., Ltd. (voorraadnummer 873233)

Toevoegen: No.188, Liangshan Road, Linghu Town, Nanxun District, Huzhou City, provincie Zhejiang, China 313018

Telefoon: 86 (572) 2903236

Fax: 86 (572) 2905222